luni, 6 aprilie 2009

Relativitatea timpului

Gigi arestat, alegeri parlamentare, trezire spirituala in blogosfera, trezire spirituala in cei de langa mine, evolutie, zile frumoase, zile de incercare pe muntele Athos, concediu, mare si magia muntelui, nervi, stres, serviciu, casa, dragoste, familie, metafore, NLP, Dumnezeu, criza,"smecheri'', trafic de Bucuresti, anul nou in familie, evenimente, nasteri, moarte, viata, visare, obiective, maimuta din capul meu, lada cu piersici, catel, lupii din sufletul meu, ganduri, cele trei porti, visare si realitate cruda.

Cateva cuvinte despre un an care a trecut in blogosfera din 22 martie anul trecut. Parca au fost multe, parca au fost prea putine!

Orice am face bun, rau, mic, mare, sau nu am face, timpul in neclintirea lui trece. Ma opresc si ma uit in urma, daca vad ceva pe langa urmele din carne ale trecerii lui Cronos atunci stiu ca am castigat si eu ceva si nu i-am dat lui totul. Cronos este un zeu nemilos si rece, de multe ori ia totul. Nu iti lasa decat experienta, ca sa inveti ceva din ea !

Cand m-am uitat in urma am vazut ca timpul nu a luat totul, mi-a lasat experienta si castigul unui an cu multe lucruri interesante, prieteni, cunostinte, trairi si sentimente, dar cel mai important mi-a lasat placerea de a scrie cate o nebunie/prostie/reverie pentru tine cel ce cauti, esti curios si intrebi cu ochii printre aceste randuri.

Tie iti multumesc draga prietene, m-ai salvat de timp !

Niciun comentariu: