joi, 30 aprilie 2009

Customer Service Vodafone Romania

Zilele trecute sun la Vodafone sa imi schimb abonamentul. Primisem un SMS ce facea reclama la noi abonamente ce pot fi modificate din MyVodafone.

Aveam un cont vechi pe serviciul lor.Mai aveam username-ul si parola.
Intru pe MyVodafone si dau sa imi accesez contul....imi spune ca parola nu este buna, mai incerc de vre-o 2 ori, la fel.
Merg pe link-ul de uituci sa imi reaminteasca parola, bag datele cerute, se potrivesc, imi da cod de schimbare, intru iar, modific parola si.....canci !

Tot nu merge !

Mai incerc de 2 ori.

Nimic !

Ma uit disperat pe monitor si caut butonul de "Check user face". Am zis: Mai nene am eu fata de prost si am butonul ala activat si de aia nu ma lasa ?!

Am scapat, sau cel putin butonul nu era activat, dar am aflat mai tarziu cand am reusit sa vorbesc cu ei. Pana atunci stima mea de sine era in rahat si inghitea.

Asa ca mi-am luat inima in dinti, m-am inarmat cu multa rabdare si am sunat la *222.

IVR-ul lor = varza cu carne. Daca nu ai mai sunat de ceva timp este foarte greu sa te prinzi care este meniul de unde iti poti schimba abonamentul sau de unde poti afla de ce nu merge MyVodafone (ca sa il schimbi de acolo).

Eram nauc de informatia in jargon Vodafone si ma simteam ca ciobanul la cercul de franceza (Nu stiu nene ce spun da parca canta cand vorbesc !).

Am ascultat robotelul (IVR-ul) de 3-4 ori si tot nu m-am prins. Asta in conditiile in care am lucrat la ei mai demult chiar in Customer Service, dar pe vremea aia se numea Connex/Mobifon si profesionistii colcaiau pe acolo (nu ma refer la mine, dar am avut sansa sa invat multe de la profesionisiti acolo).

Ma gandeam si deja imi faceam scenariul de cat de porc (natural-sic!) am sa fiu cand imi va raspunde CSRp-ul. Dar mi-am adus aminte ca si eu ma fost odata ca ei si am injurat cu naduf desteptul sau desteapta care a facut meniul de la IVR-habar nu are sa se puna in locul clientului.

In sfarsit printr-o sansa mare reusesc o combinatie care imi suna in ureche: Tastati 0 pentru a intra in legatura cu unul din reprezentantii.......

Uraaaaa !!!! Pot sa vorbesc cu cineva !!!!

Tastez infrigurat 0 si astept... Minune, raspunde o domnisorica, cu o voce un pic speriata.

Nu apuc sa imi spun bine oful ca si replica: Legat de MyVodafone stati linistit este o chestie azi ca nu functioneaza !
Intreb ce chestie si raspunde: O chestie de natura tehnica !
Trec repede peste asta ca eram fericit ca nu sunt eu prost !

Ii spun don'soarei ca vreau sa imi schimb abonamentul, bla, bla, bla....
Imi face o prezentare frumoasa a unui abonament promo pentru clientii vechi ca mine si surpriza o face la sfarsit: pentru acest abonament trebuie prelungit contractul cu 2 ani !
Fac scandal si batem palma la prelungire doar pe 1 an.

Ma ia apoi dra. ca la tribunal, la depunere de marturie, cu un acord verbal ce tine loc de clauza contractuala (nu stiu cat de legal este chestia asta, dar o sa ma interesez). Ma pune sa zic DA la afirmatiile ei si imi spune ca ma inregistreza:
-Ati solicitat schimabrea de abonament ?
-DA
-Doriti un abonament ...... ?
-DA
-Abonamentul nou este .... si a fost activat cu ......
-DA
-Contractul a fost prelungit cu 1 an, sunteti de acord ?
-DA

Am zis la DA-uri ca lumea din jurul meu credea ca ma casatoresc civil prin telefon cu vre-o 10 fete !

Ii spun sa activeze si factura prin e-mail, sa mai verifice ceva chestii si inchid.

Ieri incerc MyVodafone-le si merge , stima de sine este sus si tipa tare : Vezi ca nu esti tolomac, ei sunt tolomacii !!!

Ma uit in cont sa vad ce servicii am si stupoare vad ca am abonamentul schimbat numai ca acolo apare end date peste 2 ani. Sper sa nu fie prelungit contractul pe 2 ani ca nu mai am chef sa pierd inca 1 ora cu ei.

Dar zambesc si imi aduc aminte de discutia cu d-ra, care la un moment dat dupa ce ii spun eu adresa mea de e-mail: ........ et yahoo punct com, ea zice:

Stiti dl.Balan, adresele de e-mail trebuie sa fie cu coada de maimuta sau a rond nu cu et !!!!!!

Ehe , uite de aia este Orange leader de piata acum, ca ei stie ca et = a rond = coada de maimuta !

Niciun comentariu: