vineri, 5 iunie 2009

Alegeri Europarlamentare

Iata ca Duminica vom vota, care vrea si care pofteste.

Eu nu prea poftesc, dar vreau sa votez. Asa ca voi face bine si voi merge sa pun stampila pe cineva, pe cineva care cred eu ca imi va reprezenta interesele in parlamentul european.

Si fac asta nu pentru ca, cred in aceasta institutie mai mult decat in altele, nu fac asta pentru ca sunt membru in vre-o formatiune politica sau ca imi place nespus de vre-un candidat.
Dar o fac ca sa imi exercit acest drept si sa folosesc aceasta parghie.

Daca nu ne implicam, atunci degeaba mai consumam curentul cu PC-ul si blogu'. Nu voi "protesta" punand stampila pe mai multi idioti, ca sa se bucure tot ei ca nu am pus stampila pe concurentul lor.

Voi vota, pentru ca noi, prin votul sau lipsa votului ii punem pe unii sa ne reprezinte interesele si sa decida multe lucruri importante pentru noi. Daca nu ne implicam sa nu avem pretentii !

Voteaza !

Niciun comentariu: