miercuri, 6 martie 2013

Tot ce am avut vreodata nevoie sa stiu am invatat la gradinita

Ceva de gandit din "Trusa cu Instrumente pentru Cresterea Copiilor 0-6 ani"

Tot ce am avut vreodata nevoie sa stiu am invatat la gradinita

"Iata lucrurile pe care le-am invatat:
Imparte totul cu ceilalti, nu trisa, nu lovi oamenii.
Pune lucrurile la loc unde le-ai gasit.
Daca ai facut mizerie, trebuie sa cureti.
Nu trebuie sa iei lucruri care nu-ti apartin.
Spune ca-ti pare rau daca ai facut pe cineva sa sufere.
Spala-te pe maini inainte de masa.
Trage apa.
Prajiturile si laptele cald sunt bune.
Traieste o viata echilibrata.
Invata, gandeste-te, deseneaza,
picteaza, canta, danseaza, joaca-te
si munceste cate putin in fiecare zi.
Iar asta este inca adevarat - indiferent ce varsta ai, cand iesi
in lume, cel mai bine e sa te tii de mana cu cineva si sa nu va despartiti."

Robert Fulghum

Niciun comentariu: