joi, 20 ianuarie 2011

Despre farse

Mai deunazi am ascultat o farsa facuta de Buzdugan unei doamne simandicoase pe teme de uniforma scolara la copilul din posesie-farsa indelung mediatizata. Doamna in cauza a dat din ea tot ceea ce se putea si a scos o imagine elocventa a "elitelor" cu bani de la noi-nenea Iancu sa traisca! Nu sunt impotriva banilor, chiar sunt pentru, dar sunt impotriva egoismului absurd. Asta mi-a lasat un miros neplacut in jur pe care nu reuseam sa il identific, dar mi-am dat seama de unde este, iata si explicatia:

O familie de viermi traia intr-un rahat. Micul vierme o intreaba pe mama sa:
- Mama, noi am putea trai intr-un mar?
- Da, fiule, am putea trai intr-un mar.
- Mama, noi am putea trai intr-o banana?
- Da, fiule, am putea trai intr-o banana.
- Atunci, mama, de ce traim intr-un rahat?!?
- Pentru ca suntem patrioti si asta e tara noastra, fiule!


Daca astea sunt "elitele" noastre atunci ma bucura faptul ca sunt corahatar cu ele!

Un comentariu:

Ioana Gînju spunea...

...haioasa chestie !