miercuri, 1 septembrie 2010

Impresii de vacanta 1 - la mare

Am fost in vacanta. O vacanta frumoasa, un pic obositoare la inceput (asa este cand pleci cu un bebe de 1 an in concediu), dar relaxanta in a 2-ua parte. Combinatia mare si munte are efectul ei benefic.

Pentru mine marea este indispensabila, ea este bine asezata in adancul fiintei mele. Daca vreau sa ma relaxez si sa ma umplu de energie, inchid ochii si instantaneu ajung pe plaja, intins pe nisipul fierbinte cu miros de alge si mare.

Pot sa simt granulatia fina a nisipului in mana si caldura molesitoare a soarelui pe trup, mirosul de praf de plaja in nari iar urechile mele sa auda numai valuri, pescarusi si vocile oamenilor fericiti de pe plaja. Am o "ancora" puternica cu marea in asa fel incat daca plec in vacanta si nu merg la mare parca nu mai este vacanta pentru mine.


Anul acesta am stat in Mangalia, mai linistita, curata si mai putin agitata decat Mamaia. A fost frumos dar cald, foarte cald (am prins caldurile mari si primele explozii solare din August).
Am facut poze, vor vorbi ele pentru mine. In prima zi am fost intampinati de un stol de lebede cu pui ce probabil faceau un popas in mare catre lacurile din zona.
Mangalia a ramas un orasel-statiune linistit, cu tatarii si lipovenii ei, cu turism de familie la doi pasi de Vama Veche, cu portul si farul de pe dig.....










Niciun comentariu: