miercuri, 13 august 2008

Despre calculatorul din capul meu

Ultima oara am ramas la nivele neurologice. Acolo m-am oprit si o sa reiau subiectul un pic mai incolo.

Maimuta din capul meu este un pic dornica de vacanta si cam bulversata. A inceput sa integreze in starile ei lucruri invatate si practicate la NLP. A vazut cateva chestii nealiniate cum trebuie in nivelele neurologice fata de cateva obiective.

Asa ca am luat decizia sa ma aliniez, sa incarc experienta, sa incep sa integrez. Pe urma, impreuna cu maimuta bezmetica sa termin articolul.

Maimuta rade scurt in barba, deja s-a gandit cum sa reprogrameze anumite rutine de executie, sa umble pe la partea video si audio, etc.

Sunt curios ce o sa iasa si am sa va povestesc.

Pana atunci, nu va certati cu perechea si nici cu altii, fiti cetateni ai cetatii, practicati miscarea si iubirea-niciodata nu este destul !

Niciun comentariu: