vineri, 1 aprilie 2011

Articol fain in presa romaneasca

Mi-am promis in barba-mi nearsa de vre-o 2 zile, amu' ceva timp, sa nu mai ma dau pe blog cu articole despre politica.

Na ca suntem in postul mare al Pastelui si nu ma pot abtine!

Am citit un articol fain: Opinie de Sorin Pâslaru - Redactor-Şef ZF: Rupeţi rândurile şi atacaţi-i. Altfel vă vor alunga şi vă vor lua tot.

Puteti citi tot articolul aici !

O sinteza foarte buna a unei conferinte de presa pe teme de proiecte din bani EU.

Concluzia mea este ca daca ii mai lasam pe nehalitii astia care ne conduc, sa duca totul de rapa, ne meritam soarta si nu ne invatam lectia.

Mai amuzanta este partea in care tot auzim din media, ca oamenii din Romanica se omoara pe pliculete gratuite de zahar si fac cozi ca pe timpul lui Ceasca la magazine care ofera super-reduceri.

Lumea o duce mai rau ca pe timpul lui Ceasca cel linsat dar nu mai face nimieni nici macar un fas de revolutie.

Amu' avem libertatea mult dorita dar nu stim ce sa facem cu ea!

Unii mor de foame cu libertatea in brate si altii crapa de huzur, mai romanule vezi ca ceasul al-12-lea trece pe langa tine si nu ai habar !

Un comentariu:

Ioana Gînju spunea...

...oamenii sunt saraci, tot mai saraci, si nu e de gluma.