miercuri, 22 iulie 2009

Justificare

Azi m-a intrebat un amic ce am patit de nu am mai scris de asa mult timp ?

Nu stiu ce sa zic, dar am patit multe in aceasta felie de timp si practic am fost ocupat cu probleme de familie si servici de dimineata de la 06:00 pana seara la 22:00 si o sa mai fiu ceva timp.

Cam asta este explicatia.

In acest interval:
  • am murit odata cu copilul unei cunostinte, copil care nu a mai apucat sa se nasca viu din cauza unei doctorite incompetente de la Spitalul Universitar Municipal. Inima mi-a ars langa mama care a purtat vise si sperante in pantec timp de 9 luni.
  • am inviat odata cu sperantele inviate in urma unei operatii reusite la care a fost supusa mama mea, gratie unui chirurg de exceptie de la spitalul Sf.Pantelimon.
  • am muncit, am discutat cu oamenii mei, am organizat si am pus la punct detalii.
  • am avut sufletul strans la fiecare control la care a fost sotia mea si acum sunt ca pe jar in asteptarea celui de al 2-lea copil. In cateva zile apare si el pe lume, sa guste din acest vin dulce-amarui care este viata.
  • m-am certat cu un nene care facea pipi fara nici o jena la iesirea dintr-o gura de metrou.
  • am trait emotiile langa un tata care astepta fericit sosirea pe lume a 3 gemene (mai avea 2 acasa).

Au fost mai multe lucruri, dar care abia acum incep sa le diger dupa ce am inghitit doze mari de VIATA, asa cum este ea cu: moarte, viata, bucurii, necazuri, emotii, frica, plansete, vise, sperante, fericire, deprimare, oboseala..............

PS: o sa va scriu detalii dupa ce ma linistesc cu venirea pe lume a feciorului si toate cele !

Pana atunci luati viata asa cum este si bucurati-va de fiecare clipa a ei !

Niciun comentariu: